3 Şubat 2017 Cuma

BIR HAYAT BIN BIR ANI

03 Subat cuma
Lembongan adasindayim.
Flores Bajawada baslauan yagmur dinmiyor.bugun ilk kez yagmur planlarima engel oldu.onun disonda yagisli mevsim olmasina ragmen beni engellememisti.
Dun surekli bugin daha siddetli yagiyor.
Adada cok turist vsr ozellikle cin yeni yilibu ay oldugundan cinli turist cok.
Bu hafta harcamalarim cok artti.otel ikiyuz elli bin baliye botla gidis gelis yarimsar saat olmasona ragmen uc yuz elli bin gunluk yeme icme yuz yiri boin bu gun motor kiraladik yiz binn.
Gunluk harcama otuz bed dolar
Iconde hic bir sktivite yok ne dalis...
Neyse uc gunyatip yiyip icop donlendom.
Bi gun motodikletle daat onfa coktik.adayi dolastil.
Ada dataean maratua mabul togean  kadiriri adalarina kiyasla temiz sorin konforlu.hava kosullari iyi olsaydi cokkeyifli olabilirdi..sok restoranlar butik oteller tempellar.
Havada soguyunca ne dalis ne sinorkel.
Yarin baliye botla gidiyoruz orafan ubufa bir saat arabayla.kucuk konforlu vanlari vsr elli bin rupi.

Hava durumuna bsktim tum bali ubutta dahil yagisli.
Gunesi ancak medan da gorecegim sanirim.sabah ciktigimizda gunes vatdi iki saat adayi turladik.
Yer alti evini bulduk ilginc.yet altinda eskiden tynel seklinde yapilmis bir ev var.ilk kez yer altievi gordum.gerci zemin yagis nedeniyle suluydu ama gezdik.
Iki yemple ziyateti yaptik.
Bir dahil lolantasonda deniz utunu corba ismatladama iconfe deniz uruni goremedim.gatsona sordumtaboili loyduk vatdi diyince ostat etmedim.taxe kkokanat la olmayan deniz urunlu corba tuhafti.neyse aksamayni loksntada kslamar balik izgata yeriz.
Ann uzgun onun son yuzme sansiydi ama sahile gidip uzandigimizda yagmur baslayinca denizfe degil yahmurda islsndim.
Usuyup otele siril siklam donunce tesepsiyonfansocak su alip poset caylarimizi buskiviyle yedik.
Bafrmciklerim sis gibi.biraz yatakta isondim.yarin yine sirt cantasini toplamaca.
Oglen yemegi sevisi bekliyoeuz.guya deniz urunleri corbasi ama urunlerin izine rastlamadik
Deniz seyrediyorum.yuzemedim bari seyredeyim




Sabah aksam  tutsu kokulari icinde rituelleri izlemek hostu

Bu sari kopru katsidako kucuk sdayi lembongana bagliyor.motosikletle gececektik ama tadolattsymis.yuzelim dedik karsiya cok yakin amafirtina basladi kisacasi unlu sari koprunun safece fotografoni cektik


Yer alti evi.cok ilgincti yav.avusturalyali bir adam bir hafta kalip ibadet eis.bes yuz mryre ksre bes giris cikisi var
Sortumla auniboyda salibagladim belime.kapidakiler soronsuz almauk diye tutturdi






Aksam yemegini olk hun pahali bulsugumuz buyuk ve afamin en luks restoramimda yedik.kucucuk balik yetmis bin a yaminda ucteysiz doledigon kafat ilav ve salata bar ...
Ilk  gun bilmiuprduk salata bari.ucuza hrldi dort cesit salata ve bildik yani hayorladogom limomlu soslar..canli muzikte vatdi.
Lombongan adasindaki  son yemegomoz
Yahisli bir gece hatta soguk.sicak dusla isinip saat pnda yattim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder