31 Ocak 2017 Salı

BIR HAYAT BIN BIR ANI

01Subat 2017
Sabah kahvaltimizi yaptik.adliye tesekkur edip  motosiklet taksiyle hava alanina geldik.on bin rupi tek yon.
Dun yine garanti bankasi parakartimla para cekemedim.tekrar bankayi aradim karti actilar ve ardondan hemen kapattilar yine.neyse sekiz milyon rupi cektim on bes gunyeter bana.donunce bankami degistirecegim.yedi seferdir ayni sorunu uasiyorum.bi turlu duzrltemediler.het seferinde internete baglanip bankayi atayip durumu duzrltmelerinibekliyorum.
Niyetimiz denpasardan bemoyla salur bot istasyonuna gidip varsa adaya gecmek yoksa ubuda gecmek.

Ucak kucuk hava kotu.sallandikca gerildim.tatsiz iki saat uctuktan sonra yine balideyiz.
Otobus varmidir diye bakinirkem bir otobus durdu sorduk sanurami diye.evet dediler pek inanmadik ama bindik.
Icerde hollandali yasli bir cift var onlatda dohrulayinca sansimiza sastik.
Uc bin rupi bilet ve bir saatte sanur kiyisina vardik balinin

Yolda yine bali susleri temlaar...balimin halibaska guzel.
Hava yagisli sahilde yirmi dakika dolandiktan sonra.lembongan adasina en ucuz yuz yirmibes bine gidebilecegimizi anladik.yol sadece yarim saat.
Bir saat sonrasina biletalip kiyivarunglarinin birinde baso yiyerek doyduk.ustune dpndurmacifan dondurma.

Lembongan adasi gordugum en sirin ada.yesillillet arasinda uzanankucuk yollardasik oyeller var.uc yete baktiktan sonra masrom beachteki  sunjaya otelde karar kildik.yari yariya indirim yaptilar tek kisilik sicak sulu nefis oda kahvalti dahil ikiyuz elli bin rupi.
Havuz kucuk ama girdik eglendik.sicak suyla yikanmak iyi geldi.nerdeyse bes gundur soguk dus aliyoruz.
Aksam yemegini sahilde kalamar balik sebze sis izgara sarmisakli teteyagli sos birayla sahaneydi.yetmis bin rupi odedim.e deger.
Saat onda redtoranlar lapaniyor.ciktigimizda kimseler yoktu.sessizlikte ve karanlikta huzut icinde annayla otele geri donduk.o ust kattaki odalatdan birinde kaliyor



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder