25 Şubat 2017 Cumartesi

27subat pazartedi
Iko gundur yagisli kuala lumpu. Dun bir ara firtina vardi  hwmen oncedinde ise hava kirk derece.
Sabah uykumu almis olarak uyandim.hrmen pilomi poryimi toplatip sisterlera veda etmefrn ayrildim.YWCAhostelden.
Ananin lafins uyup bu sevimsiz yetde  kaldigima sinirlenerek ilok havadaki yagmurun tadini cikararak.once red line ile bukit bintanga orafan kl santrala gectim..PONFS back packers tutist dolu.
Kahvalti ikram ettiler sonrasinfa  sehri dolastim.
Dun yemek yedogim yetde yanimda otutan afsmim tavsiye attigi  standtan beef corba istedim
Gervektende cok guzrldi.pedaling marketin jemen karsisinda.ustu kapali genisce alanda bes drgisik yemrk cikaran bed stsnd var.bir kac tanrfe icrcek satsn yet.
Bita pahali kucucuk nir sise bira on ringit.
Aksi gobi burdada canim bir bira brkoyor.yemek sekiz nira on ringit.
Asciya kuru balik netden bulurum diye sordum yatif ettogi uetden cesitli kututulmus deniz urunleri aldom yuz yirmi ringot tuttu.abarymisim biraz.
Satici mart ayimfs sntslyafa yapilan golf turnuvasina gelecrkmis.sohbet etyok
Gsliba marketin sahibi


2 yorum :