31 Ocak 2017 Salı

BIR HAYAT BIN BIR ANI

28 ocak 2017
Sabah dokuz bucukta robinin yeni arabasiyla yola ciktik.yan odada kalan fransiz ciftte bize katildi.
Surekli yagmur altinda once limuneriye geldik.
Yol yine muhtesem.
Yerel arak urteimini gorduk.palmiyeden elde ediliyir bu bolgede arak.uc cesit arak tattik bagis nirakip yola koyulduk.
Iki saat sonra barro  golune geldik.makaklari goruncebiraz korktum ama gol manzarasi guzeldi.
Toplam dort saatte rutengdeyiz.lonlyin onerdigi ilk otli begenmedik.hemen ustunde kilisenin oteli var tertemiziki kusilik oda ikiyuz seksen bin kahvalti dahil

Esyalari birakip pazara yuruduk.baliktan turnak makasina kadar her sey var.
Ben bu bolgede dokunmus sarung aldim anna baharat aldi.yolda oglen yemegi yedik bizimle gelen fransiz cift de ayni lokantadaydo.
Yolda gencler onuzu kesip ingilizce pratik  yapiyorlar fotograflaromizi aliyorlar.sik sik yolumuzz kesilince sat yedi gibi ancak dobdul otrke.
Kilise oteli olunca sigara icmek yasak icerde ve dokuzda kapilar kitleniyor.
Sabah kahvaltisida yedi bucukta..
Aksam ispanyol kizlarla tanistik.bajawaya gidiyorlarmis.monide tanistigimiz arabali rehberi bu gun yplda gormustuk yarin bajawaya gidiyorum demisti.hemen  rehber arkadasa musteri kizlarada arac bilduk.rehbetin telofonu vardi vatsaptanaradim yarinsabah bajawaya gidiyirlar iki tarafta tesekkur etti















Hiç yorum yok :

Yorum Gönder