1 Şubat 2017 Çarşamba

BIR HAYAT BIN BIR ANI







1subat 2017
Lomban adasina gitmek icin lion hava yollarinin wings adli kucuk pervaneli ama yepyeni ucagina bindik.
Kucuk hava alanlarinda yurunuyor ucaga.hava yagisli .gelirken motosiklettede yagisa denk deldik.
Yine gunumiz yolda gececek.

Siron balinin siron hava alanina indik ama ucak kucuk sallana sallana geldik.kirk dakikalik yol brr saat yirmi dakika oldu.
Uluslar arasi binasinin onunden sanura balinin gineyine gitmek getkiyor.tesadufen otobuse denk geldik.sanurmu evet defi biletci kiz ama inanmadik icetdeki yasli hollandali ciftte dogrulayinca bindik otobuse.
Yol  dory bin rupi ve bir saat surdu.

Sanur  balinin en huzel sahili sanotim.cok otel vat ve cok turist var.
Sahildr yirmi dakika yuruduk ama  lombangan botlari en ucuz yuz yetmis bes bin rupiden basliyor.
Acikmis yagmurdan islanmis ve yorulmusyuk.

Bir cok ofison  dizildogi sahildeki biletcoletden birinden kirk dakoka spnraya bilet aldik.
Yine bir cok vatungun oldugu kisimda bakso yedik.ya cok guzeldi ya da acliktan bize cok lezetli geldik.
Vaktimiz vatdi ve yagmur durmustu.
Etrafta yururkrn ubida burafan turist otobusi dedikleri minivanlatdan surekli ulasom oldugunu gorduk.
Sevindik donuste burafan direk ubuda gecrbolirdik.
Dondurma yedik.abur cubur aldook.
Ben biraz abarymosom ikiyuz rlli bom rupi tuttu.
Yarim saatlik hizli bot yolculugindan sonra  lombangana vardik.
Sahildeki bor kac yete baktik.benim begendigom oteller doluydu.
Oyel fiyatllari yuksek.
Spnunda  havuzlu sik bir oyel ikiyiz elli bine inince duble pda foyatimi.annayla auri ayri oda koraladok kahvalti icinde.
Hava surekli yagiyor onca emek pata zaman vetdik gorinen o ki yiyip icip yatacagiz.
Anna motosiklet kitalayalim defi ama dizim nefeniyle ve yagistan oturu ben ona kayilmadim.
Odam konforlu yayilip bia be cetezle tv izledim.
Java karanlik yagisli ve depressiff.
Aksam yemegi icoin  camurlu sulata basa bada yer atadik soninda kucuk bor redtoranda  karides kalamar balik papayrs kizartmasive teteyagli bir sosla biralarimizi ictik.yemek westetn tarzdaydi ve seksen  rupi
Hava soguk donuncesicak bir dusalip isindim



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder