24 Şubat 2017 Cuma

24Subat 2017 cuma
Penang adasindayim.

Iki gece batu ferringhi  sahilinde roomirs hostelde kaldiktan sonra o guzelim neseli otelden sonra.dun kaldihim res in harritage otelde uyuyamadim.
Klima calismayinca sivrisinekler dolaniyo calisinca ayari ypk buz gibi ve sesli.sanki klima can cemisiyor.
Kahvalti fena degil .
Karpuz kavun mangi margarin ve recelle guzrl kahveleri var.

Saat on birdr ayrildim.
Dun oninden gecme ragmen goedigim cafe onn boutoke oteli aksam gordim.
Dun gun noyu dolasmistim a adaya dpndugde sevmedim odayi patayifa odemistim.
Cafe in bitik otelde love lineda cadde uzeri.
Hem guzel bari var hem sirin te.iz vede cpk uciz.yirmibes ringit female dorm.
Bu gun cantami sirtlayip dun parasini odedigim cafe inn e geldim.iyiyapmisim..
Sirin banyosunfa dus alip biraz iyudum
Saat uc gibi ciktim.
Fortu kucuk ondoa ve cin majallrsini gezdim.sirin bir afa ama gokdelenleri gormek rahatsiz etti.
Kucuk kuala lumpu.sahilde oglen ve aksam yemeklerimi yefim.onar rupi.
Batu ferringhideki gobi deniz urunnleri yok burada.
Hint lokamtalari ve cin lokamyalari var.yekten mnun degilim.
Aynu ofafa kaldogimiz seksrn yasindaki annayla sohbet ettik.bayildom kadona.oleme dek grzrcegom diyor
Dusup nelini incitmis ili haftadir iyilesmeyi bekliyor.haftaya melakaya gideceis.
Cok fazla cok yasli tirist var .o kafar yaslilarki endiselendim bazilari icon.
Oyelin bari coksirin vaktimin cogunu orfs bora icetek gecirdim.
Calisanlar nazok.
Yarin gece iconvon kulalaua nolet aldim.oteldekiler ayarladi.38 ringit.
Otelden alacaklar.
Annada kualada ksldigi otelin adtesini verdi.sanirom otda kalacahim.
Bu gun yemrk festivalinin olfugu alsna gittim ama pek keyifsiz ve tenhaydi..adi helal food fuari.

Aksam on gibi  yatagims uzandim.pencetenin yani ve msnzara sahane.tam yattim hsvai fisek pstlsmasi.
Actik annayla camlari ben sendrlrsem ikinci katin camindan ki pencere kocaman yatakla yuvarkanabilirim.
Temkinle kafami ciarip havai fisek gosterisini izlrdim.guzeldi.
Uykum kscti.tekrat gitinip asagi inip canli muzik esliginde bira ictim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder