23 Şubat 2017 Perşembe

BIR HAYAT BIN BIR AMI

  23subat 2017

Sabah kahvaltisinfan sonta  dus alip coktim.hava yagmurlu.
102 numarayla geotge towna geldim.trrwelolkadan ucuz bir otel buldum
Love line caddesondr ted on haritage.
Fena degol ama dunli roomies butique otelin yeroni tutmaz
Elimde harita litle india ve komtaralli gezdim


Yolda raslafigim sokak lokantasinda ordeklipilac yedim.sahaneydo.
Ayni yerde yiyecegi icecegi ayri ayri aloyorsin.bir sey icmeyecem dedom ama kadin mecbur icecen lira oduyoruz diyonce.limonaya ismarladom.iyide oldu
Guzeldi .limonata uc yemek dokuz rongit.
Oteli yarin degistirocem icimr sonmedi
.
Tarihi bolgede rong yapan ucretsiz bir otobus var.yaron omunla dolasacagim.
Love line sokagi bar ve testoranlar antikacilar.hos nir sokak.ne cok turist var.
Kahretsin.melaladaki sisman sirin tedepsiyomis cok begenonve gozluk zincorimi ons vrrmistim.
Gozlugugumu dusursim kaubettim.
Neyseki dafece bes gunum laldi yenisini  almaya getek yok idate edecegim


Duvar resimleri




Yine tutsulu bir kutsama.uzun surdu




Litle india adi usyunde




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder