21 Şubat 2017 Salı

BIR HAYAT BIN BIR ANI



21 subat 2017 sali

Iki saat uyudum otobusye.
Endonezyadaki gobi keyifli degil yol.otobabdan gittik.
Saat bes bucukta betterworthe vatdik.
Tam inecrktim sofor george tiwna nuradan ferrye cok yurursunuz adadaki otobus terminaline gidiyorum orafan  otobusle daha yakin ve kolay olur dedi.
Lonliden bu bilgi yoktu.isime geldi yarim saat dolastok ve kopruyu gectik.otogatda segirici servisleri var.en az yirmi yabanci turistiz bekleyen.her kes george town otobusune bindi.ben once pilaji goreyim belki uzun kalirim diye 102 nolu otobusle batu ferenghi ye gittim.adanin kuzeyibde en iyi plajiymis. Ypl kirk dak sutdu.
Otobuslerin hepsi buz gibi.cantadan sorongu cikarip darindim.soforle muhabbet ede ede ferongho beache geldik.
Duraktaki tek acok plaj kafesinde hazir kahve aldom peynir ve capati heni kendime getirdoseviyorim kentlete gin agarirken limseler uyaafan girmey.ajvemi nitirdogimdr bir kac yasli adamin yan tarafyaki tsksi duraginda oturduguni gordum.
Trewalkonun pnetdigi feringethi nutok hotelin tarofoni sotfum .brs dakoka yure mrdafesiymis.

Malezyaya vatdigimfan beri kimse asolmiyor.afamlar takso soforu ille biz goturelimuhabbeti yok.hatta emin plamadilar oyeli atayip telofnla yol tarifi aldilar.
Sabah dabah sirin gorundu ferrongethi bama.
Otel sirin temiz.baska yete nakmadan kalmaya kata vedim.kirk ringit kahvalti dahil.
Hakkim plmadigi halde resepsiyonis khvalti cikatdo bama.en ust katta roofu var sahame manzqrsli.
Brnim yaslatda lee adli ongilizle laflayatak kahvalti ettik.
Afam bu gun ayriliyor nrtde guzrl uek bar metde denize girolir nilgilerini verdi.
Yine etdoganuhabbeti.trum erdogan hitler benzetmeleri.
Icom aciyor avrupali bize acidilca.

Kahvaltidan sonra cantami nirakip sahile indom.demiz sevomsiz kumsal guzel.
Guneslemip geti dondum.dus aldim biraz kestirdim.
Aksam alti gobi leemin defiji long beach kafeyi doladtim kalamarli sebzeli pirinc ismarladim.yemek on iki ringit kucuk bira pn ringit.alkol cok pahali.
Ama deniz urunu oluncabira iyi gidiyir.
Kocaman asik restoranda on nes kafar satici lplanta var.cin kpte hont mutfahi hatta kebapci dondurmaci nile var.
Yemek guzrldi.donuste yone ayak mesaji aldim yarim saat otiz ringit ama begenmedim.
Yol ustu silme hediyelik esyacilar.sirin bir yer ama mealaka kadar cekmedi beni.yaronda kalip george towna donecegim.
Yizebolecegimi saiyorum nurda.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder