19 Şubat 2017 Pazar

BIR HAYAT BIN BIR ANI





20 subat 2017 pazartesi


Ana bi uyandim uber taksiden mesaj var.kaydi.i guncelledim.garanti bankasindan mesaj bes ringitlik harcama size aitdegilse bizi arayin.
Oylebi sinirlendomki.laaayn parami cekmeme izin vermiyorsunuz guvenlik nedeniyle simdi ne sifre soruyonuz nebisi habire pata odiyomm.
Donunce ilk is karti iptal etmek.
Sabah.
GARANTISI OLMAYAN GARANTI BANKASI
Uber geveze ve negatif bir adam.bu Erdogan olene kadar basinizda diyip duruyor.
Bir kac kez uyardim yakindir hesap verecegi tarih diye ama adam israrli...
Sonunda selami krstim napiim erdoganla bas edemoyom bas ettigim uber.
Sinirliyim.ulke aklima geldikce delleniyorum.ve kimle tanissam sizin hitlwr diye bir Erdogan muhabbeti basliyor.
Bir kac yobazin disinda neftet toplamis adam yabancilatdan bire.
Oglene kafar travolka sitesinden otel baktim.george tovn ve bati feringgide bire otele karar kildim.
Saat bes gibi hint mahallesine gittim capati ismarladim.kirmizi surupla iconde patates ezmedi capatiler lezzetliydi.bes gunde sanirim iki kilo aldim.
Iki capatide kalan peunirin yanina belki yolda yerim diye paket akdim. Tariho sokaklarda bir kisa tur atip condol  yedim.
Oyelin terasinda nehor manzarasinda internet keufi taa saat sekize dek.
Srkizde bes dakika yiriyetek otobus duragona geldom  on yedi numatayal sanyral otobus tetminalinde otpbuseme bondim
Oyobus lonforlu ve sadece on kisi var.klima acik sindiden buz gibi.cantamdan yun tsyt yun kazak ve sorongumu yun coraplarimi alip giydim.
Iyi yapmisim icetsi buz gibi.
Melaka sirin nir kent.

Iki sat sonra kuala lumpu garajindayiz.off gotdugum en nutuk otobus garaji.
Bekeme saonlari  hava alani konforunfa.
Yoldaki testoranlatda silme bangladesli calisoyor.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder