6 Şubat 2017 Pazartesi

BIR HAYAT BIN BIR ANI

6 Ocak 2017 pazartesi

Iki haftadir annayla seyahat ediyoruz.
Dabah kahvaltidan sonra ayni kucuk bagajli motosiklet ve iki befen buyuk kasklsrimizla yola kouilduk.
Ben iki sokak alttaki ilk gun begendogom yeni gesthausa tasindom o da sirt cantasini otele birakti.yeni konaklamam yepyeni tertemiz.yumusacok havlular bendrn baska kalan yok otelde.adi maja guest hausr.maja gallerinin ust kati.yataklar temiz yeni kahvalti iconde yetmis brb bon rupi
Dun kalabalik nefeniyle girmedigimiz  Tegenungan koyundeki selaleye gittik.
Yine kalabalikti ama bu gun vaktimiz bol.on bin rupi giris ucretini odeyip selaleden dokulen sularda yikandik
Selalenin dokuldugu yerin ustundede yuzulecek yer var ama riundaki kadar guzel degil.
Selaleyi bulmak zor oldu bu gun.en az bes kere yol sirduk.
Hava guzel anna ya inat.
Selaleden sonra sahilde deniz urunu yiyelim dedik.
Royal la baslayan restorana girdik ama tam royal.lobisonde kardilandok bir gorevli esliginde sahane bahcede yuruyerek nihayetinde restorana ulastik.
Seronomisine ragmen foyatlar fazla degildi.ama menuyu kontrol ettikten sonra ust nasimiza bakip gilduk daha uygun bir yer bulmak icin ayrildik.
Ama bir saat dolastiktan sonra sakil restorantlarina ulasamiyinca benzinde bitmek uzereydi.ubuta donmeye kara verdik.yoldaki yerel yemekler yapan bir varungda anna yemek yedi ben endonezya yemeklwrinden sikilmistim ve meyve mango suyuyla yetindim.
Dunku basit masaj salonumfa ben fefloksoloji masaji aldik.yuz bin rupi.
Motokiklete iko bucuk gun icin yuz yirmi rupi odedik.
Simdi yolda begenop aldigimiz hediyelikleri nasil tasiyavagimizi dusuniyoruz hafif pismanlilla.horup buyusune kapilip almayaydik iyiydi
Maja hosteldeki cocuk bana yarin icon setyle taksi ayarladi.elli bes bone.
Annayi yolci ettim.kutahya cinisi satan bir magzadaturkce konusan iki adam gordim.buraua yerlesmisler.wakar restorani tavsoye ettiler pozza matgeritasi guzelmis.testotan kocaman guzel bir bahcede ama pizza lezzetli degildi.oda fiyatinfan daha fazlasini uyduruk bir pizaya odedim.
Otele dondugimde delikanli yarin suttle bus yokmus dedi ve parami iade etti.ama sonra yuz bon rupiye bir motosiklet ayarladi.du bakalim yarin ne olacak.

Ubudin sokaklarini gezememistim.sirwkli motosikletteydok.annadan spnra sik testoranlar magzalarom oldugu monkey fotest streette yurudim yorulana dek



Iyaww bu pzaya in iki dolar odenirmi.otelden pahaliya geldi

 Dohal dus
 Selale guzel ama riundaki sahaneydi
 Annayla motosiklet yolculugu son gun

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder