6 Şubat 2017 Pazartesi

BIR HAYAT BIN BIR ANI





7 OCAK 2017 SALI



Lion hava yoluyla medan ucusum var.
Seksen dolar intetnetten aldim.her hsfta en az nir uvak kullanmisom.yoplinda oc uvislar dokuxyiz dolari bulmus.
Dun otelde calisanlatdanbiri bu sabaha servis ayarlamisti.
Yemek yiyip annayi yolcu edip oyele dondum srrvis iptal olmus.
Diger settle ofisleri kapali.sinirlendim delikanliya.
Sonra cocuk ben sizimotosikletle saat birde hava alanina gotururum yuz bin rupiye dedi.baska care yok binunla gidecegim.
Delikanli mahcup ozur ustune ozur.
Ucagi jacirirsam gerigelip seni oldururum dedim sakayla galiba ciddiye aldi.
Kekli kahve bu gun kahvalti hafif.
Sumatra adasiyla ilgili plan yapmadim.
Iki kaftadir plansizliga yan gelip ystmisliga alustim.
Dizimon agrisini bahane ediyorum.
Bi toparlan kadin artikkkk
Sabah ubuda veda icin manki forestte dolandim.dukkanlar kapali mankeyler caddelerde kol geziyor.cokk komik va guzel bir sabah.
Hoscakal bali.
Dun sorongta tanistigom hanny seneye ocak ayina tekne ayarlamis raja ampatta.tabi geliyorum yaz benide listeye
Sabahin etkemonde .ee makey forest streett.hostelde calisan delikanlinin yeni vepahali motosikletiyle her krsi sollayarak bir satte hava alamina geldil


Havalandik ve krsintisiz sallaniyoruz.icak dolu nendrn badka ipleyen yok ben korkudan olecegim.sk sik tribulansa giriyoruz.
Iki saat sonra oniyoruz defi pilot.
Oha dort saatlik ucustu medan panigim artti.
Yandakiler  javada bir kente geldigimizi doyledi. Badung jakartaya yakin bir kent
Valla haberim yok benmedana ditek ucus almistim.
Itirazim uzerine bir aracla lion hava yollari ofisine gottom.olagan ucus buymus..
Auni ucakla devam edecehomiz icin para odemeside yapmiyorlar.
Dondum ucaga.
Bu kez daha az sallandik bende daha az korktum.
Medan hava alani tasinmis.bi yenisi oki saat sehre.
Toba golu uc saat.
Turist informasyondaki becerikli kiz  hrmen hapinin onunden bir araca bindirdi bemi.sofore detaylari vetdi.
Aktarmali toba golune gidiyorum.
Iyi oldu medanda bir gun bile kalmak istemiyordum

Siddetli yagis nedemiyle yol bes saat surdu toplaminda yuz bin odedim.normal otobuslerle en fazla elli binamabu saatte birdr yabanci olunca caresizzz.

Saat uc gobi  toba golununparapan  girisondeki yirmi dory saat acok indomatketin onunde biraktilar beni.
Olk kez yirmi dort daat acik msrketleri sevomli buldum.calisanlardan biri motosikletle trevelkodan yer ayirttogim otele birakti.
Uyku srsemi iki resepsoyon
Gorevlisone zor lanatak deximi anlattim.spnunda ofafayim saat uc bucuk.soksk trafik gurultilu.uyumam zaman alsi.tum gun takside motirda ucakyaydim.kadlarim agroyor.yolda yedogom o yemek midemi rahatsiz ediyor.



Som gin ibutta kaldigom hostelin banyosi ve yatagim


Sabshin erkeninde adini vetdikleri sokagin sahipleri kol grziyordu.yirsmadim degil

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder