18 Şubat 2017 Cumartesi

18 subat cumartesi

Bu gunde ginin cogunu tetasts nehiri gelen geceni izleyetek gecirdim.
Uber ve tombul trsepsoupnist amrlyayla doyabet muhabbeti yaptim.
Ikiside seker hastasi.uber yasamini hastaligona gore ayatlatken amalia umursamiyor.yiyip iciyor.bacaklarda simdiden morarmalar var.
Huzurlu bir gun.evim gibi.
Saat dortte uberle antikacilari doladtik.adam zaten sinirli olanpatasini antikaya yatiriyor.benim icin olu pata.coluk cocuguda yok ki mirad kalsin.
Aksam yemegi karidesli sebze uberden.
Yekrarcikip jonkerde aylak aylak gezonmdim.
Face bopktaki sevimsiz haberlere bsktim.durim kotu.






Duvar redomleri




Mesjit




Cin mahalledonde cin evi






Jonker street market 





Bes gun oglen sicagi gecene kadar  agnididim kafes




Teknolojimuzesic




Condol cok lezzetli.kokonar srubunda jel misir kirmizi fasulye.mmm


Canta yuz lira terlik yir sekiz lira elbise yirmi bes lira




Bu manzara olmasa kalmazdim bes gun burafa



19subat Pazar

Ilk kez pazartembelligini farkina varatak yasiyorum.
Yine saat dorde kafar tetasta cay kahve domatesli avustialya peunori.
Melakanin ubut changmaiyla ortak bir yonu var.hos sakin kalinasi huzur alinasibir kent.
Uber taksi baglantimcalismiyor.saatlerimi harcadim bitirku tekrar aktif hale getiremedim.
Bir hezap cikatdim yaklasik yiz ginde on bes binkonaklama yemw icme deniz ve kara ulasimi.iki bin ucak biletleri.bes bin de dalis ve sinorkel icin harcamisim.planomin ustunde bu harcama.
Internetten yarin icin penanda elli uc rongite otobus bileti aldim.easy go sayfasondan

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder