12 Şubat 2017 Pazar


dolinayyy







12Subat 2017pazar
Sabah altiya on kala bagrismslarla uyandim.birden nrtde oldugumu cikatamadim dalga seslerini duyunca hatirladim .Endonezya sumayra adasina bagli Nias adasi lagundri beach de horos damin oteldeyim.dun gece sekiz gobi yatmistim.uykumu almisim.
Disari ciktim otel sahibi turus gel gel srim topluyoruz dedi.yaw kiyida shirimmi olur..muhtemelen yengec demek isyedi.
Geldohimden beri  oyle cok yalanciya tastladimki artik ne dediklero umrimfa degil.
Ama tarusa kizamadim cunki muhtesem bor gun dogusuna tanik olutorum.
Dun aksamki dolunayin dogisu kafar muhtesem ve netedeyse ayni uetden daglaron arkasindsn dohuyor.
Icim huzunle karisik bir huzur doldu.
Bu kizilligon gronin mavinim rengoni kimse anlatamaz yazamaz .fotograf aldim ama ayni degil.
Ne guzel bir dunyada yasiyoriz.bu guzellik bu hateket notimsizlihin simgesi.
Neyse disarda onbeskafar genc aglarla denizden bir seyler tarusun dedigine gore karides yavrusi avalmaya calisiyor.
Bir sure kapimda oturum sryrettim dogayi ve bu gurultucu genc avcilari.


Gun agarirken yuzmenin kayfi anlatilmaz.
Yorulana kadar yuzdum.
Bir paket biskuvim var kahvaltoyi binunla yaptim.
Odami topladim.
Bu gunpazar halk otpbusu yokmus ama inanmadimtarusa yolda bekloyorum.gercektende toplu tasim yok afam dogru soylemis.
Bir rship kiliseye gidoyormus yeni motosikletiyle.ama yep yeni.
Beni de aldi dinki yalanci delikanlininyazdigi  ro ro ticket  ofisone birakti.
Ama slep sadece haftada bir gin cumarryesieriymis.
Yuruyetek  taluk dalam merkeze dondum.dunki loksnta kapali.aslinda hemen hemen her yer kapsli.
Sadece muslumanlar tek tuk isyerlerini acmislar.
Bir lokantada karnomi doyutdum aksam icin paket yaptirdom.

DONUS ICON BIR KAC BAcak motosiklet bemo durdu.
Yol normalde on nin ama elli bin aktina inen yok.birisi iki yuz bin istedi yuk lamnn.
Yan tarafta kapinin onunde pinekleyrn genc ben yirmi bine bitsksyim dedo.
Ok dedim digerleri bakiyor.
Cocuhun benzini yokmus once benzin aldik sonra beni otele birakti.
Tarus muzogi acmis otelimin kumsali coluk cocik kayniyor.
Netde sabahki huzur sukunet.
Neyse mayomu giydim her isyeyenle resim cektirdim.cocuklarla sakalastim.
Madem kalabaliktayiz kryfini cikarakim.
Beni horen miss miss one more foto diyor.
Saatleri boyle gurultu samatayla gecordokten sonra donunce iyi bir dud alip temizlendim.
Kulak enfekiyonindan korkuyorum.
Saay altifa het krs gitti.
Buyuk boy bintsng birsmi alip kumsala oturdum.deniz yukseldi.
Saat sekiz gibi ay kenfono gosterdi yildizlar.tarus myzigi kesmisti zaten.
Ben kumsalbintang yildixlat dolunay hep betabet cok mutluyiz.
Mayomu giyip attim kendomi denize
Kiyiya paralrl yuzdum ne olur nr olmaz.
Bu son dolunayim sryehatomin.ayrilmsk odyrmoyorum ama uykum var.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder