11 Şubat 2017 Cumartesi

BIR HAYAT BIN BIR ANI




gemi coluk cocuk sac toplu ranza






sapkami zorla aldim arsiz soforden

her kes elli bin odedi ben pazarlikla yetmis bin rupi odedim

11Subat 2017 Cumartesi

Endonezya kalimrntan da baslayan yolculugum sumatra adasinda bitiyor.

Sumatra afasonda karsilastigom onsanlaron cogu tuhafti.
Firup dururken cikarlati plmadada yanlis bilgi veriyorlar.
Erken farkettigim iyi plduda dikkaye almadim yonlendirmeletoon cogunu.
Sebebini sordugumda lsldigim otelin sahobone laflamayi seviyorlar dedi ama ben bir insani yanlis yonlendirmenin ne tur bir zevk oldugunu anlamis degolim.
Medana kotu bir ucusla gelince  hava yolu disindaki ulasim olanaklarina baktim .java yolundan daha pahali ve zahmetli olsada kara ypluyla medandan  Tpba golune kiyisi olan  parapat sehtine geldim.heceyi otda yol ustindr sevimsiz nir otelde hecirip toba volkanik golundeki osir adasinin tuk tuk bolgesindeki bagus bay otele yetlestom.
Volkanok gole iskelesi oldigundan golde yuzmem kolay oldu ama sevmedim volkanok golfe yuzmeyi


Tekrer botla parapata donup alti saat mimubus yolculuhuyla Donplgaya geldim

Sinplgafan sileple gece on saatlil yolculultam sonra Miad adasina uladtim.
Niasin biyuk kemti Ginunu Sitoli.
Buradan catter taksilerle uc saatlik yoldam sonra talul dalam koyune  orafan  lagundri beache geldim
Bir kac yete naktiktan donra  horos  dammin hotelde lalmaya karar btdim
Banyo ivinfe tertemoz kiyiya nes metre metedeyse lumsalon ustomdalo odami sevdim.
Otel sahobi Tatus fa indirim yapti uc gin ocin ucyuz rlli bon rupi.
Kajvslti yok.
Vantami odaya birakip katnomi doyurmak icon taluk dalama gittim.
Jslk otobusu yetliye ic bana bes bin ripi

Fiyat farki cpk olmazsa sesimi cikarmiyorum.
Sofor ingilizce niliyor cin gibi
Bana sehrim en guzel lokantadoni tarif etti.dedohi dogru cikti

Lokantanin yemekleri sahane.sasirdim ve tika basa yedom.birde yanima paket yaptirdim
Oteldeki yemekler sebzeli pilav yafa modul.
Burafaki kuru balik pilsv ve digerleri sahaneydi.

Gero donerken acaip firtina ve yahis nasladi.bes dakka once kavruluyotdik guneste.
Bir cati altina siginf.otafaki delikanli bana istatla neden gununi sitoliye donuyorsun burafan diral  vapur var her gun dedo.
Gozum yutmadi ama yarin dedogo afres gidip atastiravagim

Tuhaf bir zevk aliyor olmalilar yanancilari yaniltinva.
Oyel sahibi bambasla nir sey soylrdi geto dpnus icin....
Acaop firtina ve yagisla halk otobusuyle otele geri dpndum.on dakikaloil yolfa yamomdako kafon kupeletimi celistirop bana vet fedi
Fayamzmayip ittirdim elini kadononkabaca.yuzsyz siritiyor.

Aksam muhtesem bir kizil dolunay dogdu faglarin atdindan

Bir kacgenc denize girdi.
Muzigi krsti tarus benim icin.
Dalga seslero atadinda sessizligi dimlemek ve ayon yukselirken denize dusem kizilligo
...
Kolu kaldircak halim yok
Dun gece hic uyumadim
Yoksa bu ay bu deniz kacarmi...
Uaron kesin dolunay isiginfa denizdeyom.
Cpk sevdim bursyi.
Kumsali cpk guzel sesi cok cikandalgalar yumusavik.kimseler yok benden baska

Sadece nrezilyali bir afam ihtacat yapiyormus bir cins nitkiyi dabah gidiyo akfam geliyo.

Bir gun maksiminiki gun diyordum ama simdifrn uc gine cikatdim kalisimi.
Vizem dolmafa bir jafta kalabilirim.
Ay tam tepeye uladinca nende yatagoma dondim.
Ne guzel bir yolculuktu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder