8 Şubat 2017 Çarşamba

BIR HAYAT BON BIR ANO




8Ocak 2017  Carsamba.
Dun gece zor uyudum trfik gurultusu coktu.

Yedide uyandim apar topar zaten scmadigim sirt canysmi alip yoldan bemoyla dort bin rupiye iskeleye geldom.
Endonezyali arkadasim hanny bu bolgenin mutfagonin guzel plduguni soylemisti ama oryalikta oylebir sey goremedim.
Yarim saat var ael yspimi ahsap botun hareketine
Az yagli dememe ragmen ysgda yuzen omletin orya lismini cayla yiyip.onla bunla laflafim.
Adamin biri turkiyeyo yakonfan akop ediyor.bolmediklrimode snlatti.utamc veroci dinledim.
Notya papialo on kisilol bir aole nembirde ana koz vat.hrpsi tektek fotohrag crktotdi.
Din tum ginin yotgumlugi pidligo istumfe a hauit desem nozuluyotlar.ihanbrti koyulyinca adanin  tomok yerleskisini gwzmeue davet ettiler.sevondom
Tirmi dakikalik yolculuktan sonra idkeledeki lokanta sahibine siry cantsmi emanet edip ailenonprsine takilfim.vapurfaki ana kizda biximle.
Ilk once temsili koye gottik temdoli kukla bayak dansi izlrdik.bizimkoler oynadilst.
Ben yorginun kimildayacak hslim yok.
Sonra muzeyi on bon rupi ofeyetek gezdik.tipik bir evi korumuslar rdyslariyla.
Sonra ktal mezar taslarina geldik ilk ikl bayak krali anemost ucuncu hridtoyan olmus.
Mezar taslari da degismis haliyle.
Pazarifa dolasyiktansonta nir bacska atlayip tuk tuka gittim.yirmo bonrupi.
Geldiggimiz bot sekiz bin rupiydi.
Tuk tuk yerleskesinde cpk oyeltestotsn vat.
Kiyiya saholi olan ekonomik ofalari elli bondenbadlauan bagus bay oyelde kalmaua katar verdim.
Bahcesi guzrl ama etrafta hprozlar ve tavuklar var muhyemelen otup dutacaklat.
Hizla yeni otellet onda edilior
Bilmiyotdum oteldelilet soyledo.golum icinfeko afadayoz ve afafa da bor gol vsr.
Foliponletfe manilaya yakon aktof bor volkan zoystet etmistom o da oyleufo.vplksnik goldr afa afafa daha kucuk bit volksnok hol.
Hosuma giyyo.
Iki yiz bin rupilil odafa kslmaya katat vetdom dis aliptekrar disari ciktom.bir kac turist vatyerli turist daha cok.
Otelde cay cap yedim.duyiyordum ilk kez denedim begenmedim.
Yuruyus usparken kucucuk bir kadinin marketindem su alfom.dogal olatak sohnet etmefen birakmiyorlat
Sohbeton sonunda kadinin madajci arkadSinfan yarinivin daat onikide madaj randevusu almis buldum kendimi.
Dunki uzun yolculukkadlarim kemoklerim agriyor.
Balideko ard ardaa uc masaj iyi gelmisti.
Otelde bu gun canli batak muzigi ve batak fansi var

Yeneklwri gozum tutmadi gis and cips ismarladim soguk birangla iyo geldi. .toplam seksen bin rupi.

Samosir adasindan manzaralar.Bayak tsrzi catilar



Ciceklere bayildom

Otelin onu


Batak kral mezarlari



Avlanma figiru




Honzir minzir niye baglamislar bu yavruyu yine




Yolda tanisip kaynastigim neseli aile



Toba gol man zaralari






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder