9 Şubat 2017 Perşembe

BIR HAYAT BIN BIR ANI


samosir adasinda cok insaat car.ustelik kas gucuyle calisiyorlar.

9 subat 2017 persembe

Sabah kahvaltisini kaldigom bagus bayda yaptom.kahve guzel digerleri sevimsizdi.olk kez kahvalti dahil degil lonakliyorum bu seyahatimde. Yirmi bes bin rupi.
Otelin sahilinde guneslemdim.
Lonlyden yarinki guzergwha baktim.
Dun yuriyus yaparken bir kafede cay ictim.sahibi kadin monicik ama kemokleri defermasyonda buna ragmen kosturup duruyor.
Kadinin sag gozudag kolu sagbacagi sakat.herhalde yrafok kazasi gecirmis.fort cocugi oldugina gore sonrafsm olmus olmali.
Neyse sohbet sirasinda batak kadinin cok iyo madaj yaptigini doylrdi.bende boyle bir sey dusunuyotdum.dinden tandevulesmidtik bu gin daat om ikide kadinin kafrsine gittim.bizmasaji bekliyor.
Birbucuk saatiyuz rllibon rupoye masaj yaptirdim.gayet iyi geldi.
Ayni kadinin kafesinde sebzeli  capati yedim yormibin ...
Baliklar goldrn geliyor guvenemedigimdem hic denemedim.

Giysiletimi kirlrndikce attigimfan iki tisort iki dortum kaldi.
Tisortu yikayip astim ki yagmur basladi.
Inadina masajdan sonta volkanil golde yuzmeye karar vermistim.sogik ve sevimsiz bir dokunusu var girdom bir kac kulac attim koda koda duss.
Kulak enfrksiyonunfan korkuma uzunuzun yikandim.
Otelfe sekiz kisi daha var konaklayan.
Aksami sohbetle gecirdim
Yarin nias adasondayim..


masajco batak kadoni

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder